Hvor mange af jer Jyder og Fynboer ville komme til sverige?

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Hvor mange af jer Jyder og Fynboer ville komme til sverige?

Indlægaf Kristoffer » tors jun 26, 2008 8:34 pm

Update:
Planerne er skrottet - Men jeg takker for interessen, den var større end jeg havde forventet.
Senest rettet af Kristoffer tors aug 14, 2008 10:25 pm, rettet i alt 1 gang.
Kristoffer

Indlægaf Kristoffer » fre jun 27, 2008 12:18 pm

Jeg tager det så som et nej når 39 har læst emnet, men ingen har svaret :)
Kristoffer

Indlægaf 618Henrik » fre jun 27, 2008 1:02 pm

Kristoffer skrev:Jeg tager det så som et nej når 39 har læst emnet, men ingen har svaret :)

Det kan også være det er fordi der er 39 sjællændere der har læst indlægget mens de undrer sig over hvorfor de ikke er inviteret?
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf Kristoffer » fre jun 27, 2008 2:23 pm

618Henrik skrev:
Kristoffer skrev:Jeg tager det så som et nej når 39 har læst emnet, men ingen har svaret :)

Det kan også være det er fordi der er 39 sjællændere der har læst indlægget mens de undrer sig over hvorfor de ikke er inviteret?

Løbet er jo ikke en lavet endnu, så ingen er inviteret :)

Jeg vil bare helst arrangere et løb hvor de fleste gidder komme. Men har problemer med at finde en skov på Fyn der vil tillade 50-100 tosser i deres 4x4 fræser igennem.
Kristoffer

løb i sverige

Indlægaf Frank S. Larsen » man jun 30, 2008 7:14 am

Hej Kristoffer

"et åbent løb, for alle klasser (så længe de er forsikrede)"

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad du mener med dette, kan du ikke lige uddybe det!

venlig hilsen "en jyde"
Frank S. Larsen

Geografisk sted: midtjylland

Re: løb i sverige

Indlægaf Kristoffer » man jun 30, 2008 9:37 am

Frank S. Larsen skrev:Hej Kristoffer

"et åbent løb, for alle klasser (så længe de er forsikrede)"

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad du mener med dette, kan du ikke lige uddybe det!

venlig hilsen "en jyde"

Jeg havde håbet på jeg ikke behøvede afsløre detaljerne, men kan godt se det nok er nødvendigt.

Vi går og arbejder med ideen om et endags etapeløb for alm mennesker i alm lovlige 4x4 på plader.

En bekendt har adgang til et meget stort stykke skov i sydsverige, og vi havde tænkt på at mærke nogle korte stræk op på 3-400 meter, som så skulle gennemføres på tid.

Det ville for det meste være lange bakker ind i skoven, gamle tømmerveje.

Men der er fri kørsel i hele skoven, så hvis man hellere vill køre i mudder eller kravle op og ned af klipper, så er der også plads til det.

Man havde så hele dagen til at gennemføre banerne, og så lægger man tiderne sammen til sidst på dagen, for at får bedste sammenlagte tid.
Kristoffer

Indlægaf Kristoffer » tirs jul 01, 2008 12:42 pm

Det bliver noget i den stil her

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Kristoffer

Indlægaf frank L » tirs jul 01, 2008 5:30 pm

vis det ikke falder på et tidspunkt hvor jeg er optaget, er jeg den første til til at stige på.. man må jo sige at det er et lidt mere spændende terren de har der oppe. men vil det ikke strække sig over en weekend..?
frank L

Geografisk sted: nord fyn

Indlægaf Kristoffer » tirs jul 01, 2008 5:50 pm

frank L skrev:vis det ikke falder på et tidspunkt hvor jeg er optaget, er jeg den første til til at stige på.. man må jo sige at det er et lidt mere spændende terren de har der oppe. men vil det ikke strække sig over en weekend..?

Planen er der skulle være åbent Fredag middag, til og med Mandag middag. Så er det op til folk hvor længe de vil være der.

Men det er som sagt kun stadig på tegnebrættet, Jeg spørger bare fordi jeg ikke gidder involvere de lokale myndigheder hvis der ikke er tilslutning til det.
Kristoffer

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tirs jul 01, 2008 6:07 pm

hej kristoffer!

hvis jeg skulle få mulighed for det, ville jeg enormt gerne med. jeg bor desværre i esbjerg. men hvis løbet skulle blive en realitet, vil jeg seriøst overveje at deltage. det ser og lyder jo som en fantastisk mulighed for sjov. og så med alm. gadebiler fremfor totalt modificerede biler.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf Kristoffer » tirs jul 01, 2008 6:29 pm

den grimme nøgne dreng skrev:hej kristoffer!
. og så med alm. gadebiler fremfor totalt modificerede biler.

Det er lige nøjagtigt det der er kernen i hele projektet, at det skal være muligt for alle at være med.

Jeg gider ikke den slags løb hvor man skal stå i kø for at komme til at køre op og ned af kanten på en gammel grusgrav - og der står 50 mennesker med mobiltelefonen på højkant for at tage billeder med det indbyggede 0,3megapixel kamera.

Bevars - det er da sjovt nok, men det kunne også være sjovt at komme ud og bruge sit 4wd til det som det blev bygget til i tidernes morgen.
Kristoffer

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tirs jul 01, 2008 7:45 pm

lige præcis! sådan noget med at køre en flok gennem ukendt terræn, hjælpe hinanden stille og roligt gennem diverse forhindringer. lave bål om aftenen, og sove i telt ude i den "vilde" natur osv. sådan lidt ekspeditionsagtigt. jeg har en god kammerat - ministeren - der garanteret også kunne overveje det.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf Kristoffer » tirs jul 01, 2008 7:52 pm

den grimme nøgne dreng skrev:lige præcis! sådan noget med at køre en flok gennem ukendt terræn, hjælpe hinanden stille og roligt gennem diverse forhindringer. lave bål om aftenen, og sove i telt ude i den "vilde" natur osv. sådan lidt ekspeditionsagtigt. jeg har en god kammerat - ministeren - der garanteret også kunne overveje det.

Jeps

Men jeg sover ikke i telt i nærheden af jer to, efter i lagde det billed op for nogle dage siden
Kristoffer

Indlægaf frank L » ons jul 02, 2008 3:38 pm

hvad med sådan en tur om vinteren 8) :lol: :twisted:
frank L

Geografisk sted: nord fyn

Indlægaf Kristoffer » ons jul 02, 2008 6:49 pm

frank L skrev:hvad med sådan en tur om vinteren 8) :lol: :twisted:

Hvis det er man kan vise det kan fungere en gang, så kan man jo gentage det på hvilket tidspukt som helst.
Kristoffer

Næste

Tilbage til Snik snak