Den største skvaddernosse.........

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Den største skvaddernosse.........

Indlægaf TROLLE » lør maj 24, 2008 9:13 pm

Måske en mærkelig overskrift, men jeg har set den største klovn jeg længe har set idag... Har været til motorfestival i Allingåbro idag, et kanon arrangement og vejret var helt i top. Ankom på pladsen til formiddag og gik en tur rundt for at se hvor det forskellige foregik..
Var også forbi ved 4 WD cross banen, der var lige en der var ved at prøve den lille fine bane af med en fin gammel jeep,, det så godt ud, var lavet fint. Var så rundt og se Drag bikes, US-biler, en tur rundt i den åbne rytter gård ved traktor trækkerne....( det er fandeme nogle heftige køretøjer de leger med... faldt for en ældre model ford traktor, 6 cyl. ca. 7 liter slagvolume. og jo der sidder 4 stk. turboladere på svinet og de ville lade med 13 bar.................. :!: det skulle så få dyret til at yde 2500hk.......) Sad og kiggede et par timer på at de kørte frem en efter en og trak en tur med slæden , nogle vildere end andre.. Jeg er imponeret.
Nå det var et sidespring... vi gik fra pulling arenaen og skulle så over og se noget seriøst 4 x 4 kørsel.... det var der jeg så....... HAM............
Altså Skvaddernossen......... en rød pajero med alt for høj en fart på vej op over en meget stejl jordbunke... kan i forestille jer.... man står og kigger, og kan se at det går galt,......... klovnen pisker pajeroen alt hvad pisset kan trække, så den letter et par meter over bakken, lander på forreste kofanger med et knas..... for at vælte videre ned på taget, der bliver stille.... så farer folk til for at hjælpe, for det vil folk heldigvis gerne.... og det skal han være glad for..... og det bør han FANME lære noget af......... ta dog og pas på hinanden..... lad være med at opføre jeg så dumt at der nemt kommer andre i fare zonen... tænk en gang mere over hvad man har gang i... Han så da heldigvis meget mere uskadt ud end pajeroen.. den kan der sikkert blive nogle enkle gode reservedele ud af..

Jeg ved godt man ikke må bruge dette forum til at svine andre til.. og det er heller ikke det jeg ønsker at gøre.. ønsker bare at man lige overvejer hvad der sker omkring sig inden man leger dukes of hazzard. 4 WD kørsel er kanon sjovt og spændende og det skal det gerne blive ved med at være...

Er der nogle der har nogle billeder af dette så læg dem på siden så kan andre se hvad der skete..

Ha en god weekend.. og jeg håber at makkeren er lige så frisk som han så ud til at være da han kom ud af bilen.. kør pænt.
TROLLE

Geografisk sted: FYN

Indlægaf Kristoffer » lør maj 24, 2008 9:29 pm

tja -- det ser man desværre ofte. Lige som den der kører modsat retning af alle andre når vi er ude og kører i terræn. Og så insistere på at tage alle bakker med 80kmt uden at orientere sig om der kommer andre fra den anden side.
Kristoffer

Tilbage til Snik snak