Arbejde avler arbejde

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Arbejde avler arbejde

Indlægaf 618Henrik » ons feb 27, 2008 8:54 am

Nogle ting skal man bare lade være med at gå i gang med!

Indkøb af roof-rack: ca 1 time.
Montering og justering af roof-rack: ca. 1½ time.
http://picasaweb.google.dk/HenrikAntoni ... 2966184770

Forhøjelse af carport: LANG tid :o
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf Uffe » ons feb 27, 2008 11:46 am

Forhøjelse?

Skær da bare det nederste træ af :D
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf teis » ons feb 27, 2008 4:28 pm

eller grav lidt ud
vh teis
teis

Geografisk sted: kbh .n.

tid

Indlægaf LSN » ons feb 27, 2008 7:47 pm

eller sæt 10`hjul på :lol:
LSN

Indlægaf farsged » ons feb 27, 2008 9:52 pm

Luk luften ud af hjulene og pump dem igen inde i carporten, sæt den så i bakgear og kør. hehe, og er du i tvivl så giv fuld gas.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf 618Henrik » ons feb 27, 2008 10:04 pm

teis skrev:eller grav lidt ud
vh teis

Må ærligt indrømme at jeg seriøst overvejer netop den løsning :)

Men nu har jeg smidt en håndfyld kunstgødning ved hver af de 8 stolper carporten står på, så må bilen bare stå inde i garagen indtil carporten er blevet høj nok.

Er der forrresten nogen der ved hvor meget sådan en 4"4" stolpe vokser på en måned?
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tors feb 28, 2008 6:18 pm

hehe!
jeg ville FANDENFLØJTEME gerne have haft den tag-fætter! den ser godt ud på din dyt, henrik! hvis jeg var dig, ville jeg bare save alle stolper over, og med 4 donkrafte løfte toppen x antal cm, og have nogle "forlængerstykker" med samme stolpe-mål klar til at smide imellem. derefter sænke taget ned, og bolte det sammen med beslag på siderne af stolperne.

jeg havde engang en nabo i nordby på fanø. han byggede en flot lukket garage af mursten. men på fanø har vi jo en lokalplan, og det betyder, at du ikke må slå en skid, uden at kommunen har godkendt en tegning af skiden.
naboen havde lavet murene 2 sten for høj, kommunens lille emsige mand kom og målte, og kasserede byggeriet. naboen sydede af raseri, men tænkte sig om, og tog 4 donkrafte, løftede taget, bankede de 2 lag sten af om aftenen, sænkede taget og vupti!
næste dag bad han kommuneidioten komme og checke igen, for naboen kunne SIMPELTHEN ikke forstå, at muren skulle være for høj! nu var alt i orden, og kommunemanden undskyldte mange gange.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf Uffe » tors feb 28, 2008 10:02 pm

den grimme nøgne dreng skrev:jeg havde engang en nabo i nordby på fanø. han byggede en flot lukket garage af mursten. men på fanø har vi jo en lokalplan, og det betyder, at du ikke må slå en skid, uden at kommunen har godkendt en tegning af skiden.
naboen havde lavet murene 2 sten for høj, kommunens lille emsige mand kom og målte, og kasserede byggeriet. naboen sydede af raseri, men tænkte sig om, og tog 4 donkrafte, løftede taget, bankede de 2 lag sten af om aftenen, sænkede taget og vupti!
næste dag bad han kommuneidioten komme og checke igen, for naboen kunne SIMPELTHEN ikke forstå, at muren skulle være for høj! nu var alt i orden, og kommunemanden undskyldte mange gange.

Han skulle kølhales, sådan en kværulant!

På et skilt på arbejde stod der engang:

"I et hvert lille problem, ligger der et stort problem, der venter på en kværulant."
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Snik snak