Hvem er der bag

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Hvem er der bag

Indlægaf Rudi » man jan 28, 2008 12:12 pm

Hej alle jeg syntes det er pisse ireterende at man ikke kan bruge sit eget navn og sted man kommer fra så man kan se hvem der har skrevet indlægne så kom frit frem og skriv bruger navn og så hvem i er :twisted: :twisted: :lol:
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf den grimme nøgne dreng » man jan 28, 2008 6:51 pm

er det så slemt? man kan da bare spørge, hvis man har brug for et navn. jeg kan desværre ikke oplyse mit navn, da jeg er spion. årh pis! det skulle jeg ikke ha skrevet; nu ved alle det jo! :mrgreen:
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf 9finger » man jan 28, 2008 7:50 pm

det har du ret i , hemlige agenter/ spioner og selvføllig kronprinsen bør dog være fritaget :lol:
Kan det mon være ejere af visse biler som skammer sig :?: :lol:

mit øgenavn stammer fra en dag for 10 år siden da jeg arbejdede på egen "Hånd"

ps. den for mig slemme måned januar er slart slut så er det udstødnings tid ringer til dig rudi :D :D
en 60 så en hilux nu en HDJ80
:-) hilsen lars 20 73 30 99
9finger

Geografisk sted: midt sj.

Indlægaf 618Henrik » man jan 28, 2008 8:22 pm

den grimme nøgne dreng skrev:er det så slemt? man kan da bare spørge, hvis man har brug for et navn. jeg kan desværre ikke oplyse mit navn, da jeg er spion. årh pis! det skulle jeg ikke ha skrevet; nu ved alle det jo! :mrgreen:

Jeg vil give Rudi lidt ret, især når der under geografisk står "Jylland" eller lign.
Men kunne det evt være en ide hvis man under sin profil (som man kan se hvis man klikker på brugernavn) kunne skrive sit navn og en lidt nærmere adresse?
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

....

Indlægaf Ole2 » man jan 28, 2008 11:13 pm

Davs..

Mit navn står der, og jeg kommer fra nordjylland, hva mere kan man forlange, vil ik til og skrive noget nærmere, da jeg ik vil have ubudene gæster hvilket jo næsten sker jævnligt for folk med 4x4.

Der udover hedder jeg Ole2 fordi der allerede er en som kalder sig Ole herinde, den bliver lidt svær hvis vi alle skal hedde vores navn da der jo er en del som hedder det samme, man kunne selvfølgelig skrive et nummer bagefter, men held og lykke med og få det bragt iorden, udover det så har jeg lagt mærke til at når man står og snakker med folk som man måske ikke lige kender men som har noget og gøre indenfor 4x4 verdenen så bruger man de navne som de kalder sig på hjemmesiden, syns egenlig det fungere fint som det er.

Tror det er lidt et luksus problem du har der Rudi :wink:
Ole2

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tirs jan 29, 2008 6:48 am

hehe! jeg vil give ole ret. jeg tror generelt, at folk ikke oplyser deres navn eller by, da de ikke vil henlede opmærksomheden på, at de har en måske lækker, dyr bil holdende. det kræver ikke meget for en tyv at kikke rundt i et forum som dette, og derefter smutte ud og lure i en given by, efter at have checket dit navn på nettet. og haps, måske har man ikke nogen bil mere..
det er nok worst case-scenario, men jeg tror det er sådan noget, der spiller ind.
desuden synes jeg personligt, at det er meget sjovere at læse folks totalt vanvittige navne!
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

...

Indlægaf Ole2 » tirs jan 29, 2008 6:19 pm

mener du nu Ole eller mig Ole2..? Bliver jo helt forvirret :wink:
Ole2

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Rudi » ons jan 30, 2008 8:50 am

Ja Ja Det var også bare fordi jeg har snakket med en del som har samme mening som mig og så ville jeg da bare forsøge men hver sin lyst og jeg kan da se at der er nogle der ikke har noget andet at tage sig til end bare sidde og skrive pis her inde men det skal der vel også være plads til :P
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf den grimme nøgne dreng » ons jan 30, 2008 9:12 am

er det meningen, nogle af os skal føle os stødt over dine sidste bemærkninger der, rudi? jeg skal da ærligt tilstå, at jeg føler den var møntet på bla mig.
jeg skriver da tit noget tilfældigt sludder herinde, for at løfte stemningen lidt en gang i mellem. nu er et forum som dette jo heller ikke ligefrem stedet, hvor jordens fremtid afgøres, men bare en flok tossers indlæg om deres biler, så det skal vel ikke være dødeligt alvor det hele.
men når du nu skriver, at du har talt med en del, som har samme mening som dig, så må vi jo indstille vores tant og fjas og indordne os.
men det ændrer ikke på, at jeg er grim, nøgen og dreng... :lol:
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Indlægaf 618Henrik » ons jan 30, 2008 12:01 pm

den grimme nøgne dreng skrev:er det meningen, nogle af os skal føle os stødt over dine sidste bemærkninger der, rudi? jeg skal da ærligt tilstå, at jeg føler den var møntet på bla mig.
jeg skriver da tit noget tilfældigt sludder herinde, for at løfte stemningen lidt en gang i mellem. nu er et forum som dette jo heller ikke ligefrem stedet, hvor jordens fremtid afgøres, men bare en flok tossers indlæg om deres biler, så det skal vel ikke være dødeligt alvor det hele.
men når du nu skriver, at du har talt med en del, som har samme mening som dig, så må vi jo indstille vores tant og fjas og indordne os.

Jeg læste det også som om det var møntet lidt på dig :)
Men stop endelig ikke dine småvanvittige indlæg, uden indlæg ingen brugere og uden brugere ingen indlæg, og så sker der det samme som med så mange andre forums, f.eks. 4x4.dk og jeep jyllands forum, der er det kun nødvendigt at kigge en gagn hver 14. dag for at se om der skulle være sket noget.
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf Uffe » ons jan 30, 2008 6:03 pm

den grimme nøgne dreng skrev:er det meningen, nogle af os skal føle os stødt over dine sidste bemærkninger der, rudi? jeg skal da ærligt tilstå, at jeg føler den var møntet på bla mig.

Billede

Billede Billede

Hvis du ikke laver dine tossede indlæg, hvem skal så holde os andre til ilden med indlæg? Solli er blevet lidt stille på det sidste, men så har vi i det mindste dig til at få fjolle-faktoren op. Jeg går jo heller ikke selv af vejen for lidt skæg...

Billede
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Jan Veggebro » ons jan 30, 2008 6:45 pm

Rudi skrev:Ja Ja Det var også bare fordi jeg har snakket med en del som har samme mening som mig og så ville jeg da bare forsøge men hver sin lyst og jeg kan da se at der er nogle der ikke har noget andet at tage sig til end bare sidde og skrive pis her inde men det skal der vel også være plads til :P

Det er sku ikke særlig god stil Rudi, man kan vel også spørge om hvor seriøst det første indlæg i denne tråd var :?:
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf den grimme nøgne dreng » ons jan 30, 2008 7:00 pm

hehe! ja uffe og ham solli, de er sørme altid go´e for nogle umanerligt underlige indslag :lol: ! og som 618henrik skriver, så synes jeg også, at en af denne hjemmesides klare styrker er, at netop indlæggene er både mange og varierede(læs: sindssygt mærkelige, hehe!)
jeg synes i hvert fald det er herlig læsning i mange tilfælde. ja, en gang i mellem har jeg sågar oplevet at et smil har forvrænget mit normalt så tvære ansigt. nå, jeg skal på lokum.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Indlægaf Ministeren » ons jan 30, 2008 10:12 pm

Ja, gutter! Sikken en omgang, I der har gang i. Grimme nøgne drenge skal der være plads til i alle henseener. Men men Hr. grimme nøgne dreng:.... synes nu, det er en skam, at du ikke altid er nøgen. Specielt i vinterperioderne!!

Jeg kan være den første til at springe ud: Mit rigtige navn er Dr. Sygdom. Speciale: rektalundersøgelser af sandorme :shock:
Ministeren

Geografisk sted: Varde

Indlægaf Uffe » tors jan 31, 2008 8:34 am

Nogen gange mistænker jeg ministeren for at være den grimme nøgne dreng der er under cover!
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Næste

Tilbage til Snik snak