spar på brændstofet

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

spar på brændstofet

Indlægaf jansen4wd » man okt 29, 2007 4:22 am

Kunne du tænke dig at kører længer pr.liter benzin eller disel og skåne miljøet i din person bil, varevogn, lastbil eller elskede toyota?

Hvis ja så er der nu kommet et produkt der kan hjælpe dig med det.

Produket er allerede udbredt i store dele af USA, og er nu på vej ud til resten af verden.

hvis det lyder som noget for dig, så ring til mig på tel.40759072.

Eller klik ind på min hjemme side hvor du kan læse mere og bestille produket. www.jansen4wd.myffi.biz
BJ73
jansen4wd

Indlægaf Shadows » tirs okt 30, 2007 7:50 am

Det er dejligt at se at nogle tror at det virker.

Men send mig en flaske, - virker det betaler jeg for den. Det kan der vel ikke være nogen risiko ved? Det virker jo! :wink:
Shadows

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Uffe » tirs okt 30, 2007 8:39 pm

Var det også dig der lagde en masse indlæg inde på Jyllands-postens forum?

Jeg ville også gerne have en gang af produktet, så kan jeg se om det virker.

Æ fandt æ link:

http://forum.fpn.dk/forum_posts.asp?TID=77&PN=1

Bare lige så nogen ikke lader sig bondefange sådan uden videre.
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf jansen4wd » tirs okt 30, 2007 11:06 pm

jamen så send jers add så kan jeg sende jer en prøve...
og de piller der bliver snallet om der er de samme jeg køre på.
BJ73
jansen4wd

Indlægaf Jarlebjerg » ons okt 31, 2007 11:30 pm

hej

jeg har været inde og kigge lidt på siden... engelsk er ikke lige frem min stærke side... så vis der er nogle der har læst det kunne jeg så ikke lige få er referat?
nok at det skulle køre længere. men hvad med hestene? bliver de så aflivet? og hvordan regere selve motor blokken, kan den holde til det? for vis ikke kan det jo være det samme...

hilsen christian
Jarlebjerg

Geografisk sted: Fyn. Aarup

Indlægaf jansen4wd » lør nov 03, 2007 12:30 pm

Jarlebjerg skrev:hej

jeg har været inde og kigge lidt på siden... engelsk er ikke lige frem min stærke side... så vis der er nogle der har læst det kunne jeg så ikke lige få er referat?
nok at det skulle køre længere. men hvad med hestene? bliver de så aflivet? og hvordan regere selve motor blokken, kan den holde til det? for vis ikke kan det jo være det samme...

hilsen christian

du kan få siden på dansk ved at klikke på sprog i højer side og så vælge dansk...
BJ73
jansen4wd

Har Prøvet på 8 tankfulde.!!

Indlægaf Paulick » man dec 17, 2007 9:09 pm

Har Prøvet at køre på disse piller ( FFI ) fra ( MADE IN USA ) gennem en forhandler i Lemmeing.. Kan findes på hjemmesiden ( lavprisbenzin.dk.)eller Mail. Info@lavprisbenzin.com
Har Prøvet 20. Piller.. svarer til ca. 1400 - 1500 l. Diesel.. Jeg kører ca 8,2 /8,6 km.pr. L. på pillen i min VX 100. Så jeg ved ikke om den virker specielt godt på denne. Men Henrik jensen som jeg købte dem af har fået rigtige gode tilbagemældinger.. ( siger han ).
Ellers skulle i prøve RAPS olje. Der er mange som køre på det, til ca 5-5,50 kr. pr liter.. men sørg for at købe et sted hvor de går op i det.. ( et sted hvor de har tegnet en Pruduktansvarsforsikring.) I kunne prøve at spørge hvilke problemer jeg har ..... efter at have kørt på noget som i en olie analyse viser sig at "" være af uanmindelig dårlig kvalitet " købt ved et stort firma på Fyn ( EMMELEV ) GØR det Aldrig.!!!!
Ellers er der jo Chibs TUNING. Koster ca.5.000 kr. men skulle køre væsentlig længere pr. l. ( hvis man da kan styrer Pedalen )
Virkede ikke på min .... ????? fik derfor pengene tilbage, og har derfor prøvet OVENSTÅENDE:
Håber at inlæget kunne bruges (Overskues )
Hilsen Johnny.P
Syddjurs Jord & Gravearbejde
Tlf. 86 34 66 11
Paulick

Geografisk sted: Trustrup / Djursland

Tilbage til Snik snak