TIL ALLE DE KYLLINGER DER EJER EN 60/61 ELLER LIGNEDE...

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Indlægaf LarsG » tirs jun 24, 2008 11:12 pm

paptrold skrev:Hva så....!

Er der nogen der har fået bygget nogen lange biler til trialfinalen, eller skal i stadigvæk bare holde ved sidelinien og kigge langt.... 8)

jeg mangler nogle gode dæk samt en EMU undervogn endnu før min er klar :( men arbejder på sagen
LarsG

Geografisk sted: vestbirk jylland

Indlægaf Kristoffer » tors jun 26, 2008 8:27 pm

paptrold skrev:Hva så....!

Er der nogen der har fået bygget nogen lange biler til trialfinalen, eller skal i stadigvæk bare holde ved sidelinien og kigge langt.... 8)

Ville havde været klar hvis vores sponsor ikke lige havde glemt at sige, han ikke havde tænkt sig at overholde den aftale vi havde lavet. Derfor mangler der lige en pæn sjat penge før vi er i gang igen.

Så kommer nok ikke nogle steder i år med 60'eren som det ser ud lige nu
Kristoffer

Indlægaf paptrold » lør jul 12, 2008 8:42 pm

Så må du bare ud og låne en bil et sted, lej en af rj offroad han har så mange stående så han har startet et større biludlejningsfirma...!
PAPTROLD 4.2 TURBO PETROL...
BANAN-FOLD OG KN-DRENGE...
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Geografisk sted: Haslev

Indlægaf Kristoffer » lør jul 12, 2008 8:58 pm

paptrold skrev:Så må du bare ud og låne en bil et sted, lej en af rj offroad han har så mange stående så han har startet et større biludlejningsfirma...!

naa, har snart skrabet de sidste penge sammen, så vi kan få klumpen køreklar.
Kristoffer

Indlægaf paptrold » søn jul 13, 2008 10:00 pm

2600 gange er dette inlæg blevet læst og kun 2 biler er vi blevet mere i lang tung klassen og det Bente`s Paptrold og Torben`s 80`er.....
Så er folk ved at bygge bilen om, eller osse har de ik råd, eller osse må de ik for konen, eller osse er de ved at købe hus, eller osse skal de til videoaften, eller osse er der bare noget andet i vejen...
Det kan for fa`en vel ikke ha sin rigtighed med alle de ombyggede biler man møder dagligt på vejen, ikke har tid et par gange om året at møde op til lidt trial,

ELLER KAN DET.....??? :roll:
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Indlægaf Kristoffer » søn jul 13, 2008 10:17 pm

paptrold skrev:2600 gange er dette inlæg blevet læst og kun 2 biler er vi blevet mere i lang tung klassen og det Bente`s Paptrold og Torben`s 80`er.....
Så er folk ved at bygge bilen om, eller osse har de ik råd, eller osse må de ik for konen, eller osse er de ved at købe hus, eller osse skal de til videoaften, eller osse er der bare noget andet i vejen...
Det kan for fa`en vel ikke ha sin rigtighed med alle de ombyggede biler man møder dagligt på vejen, ikke har tid et par gange om året at møde op til lidt trial,

ELLER KAN DET.....??? :roll:

Billede
Kristoffer

Indlægaf paptrold » tirs jul 15, 2008 12:12 pm

Nogen er måske lidt mere seriøs end andre..!!
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Indlægaf Kristoffer » tirs jul 15, 2008 12:35 pm

paptrold skrev:Nogen er måske lidt mere seriøs end andre..!!

det var en joke dit sure løg :wink:

Det nye projekt er ved at tage form, men tør ikke gætte på hvornår det er færdigt. Det kommer lidt an på hvornår de nye Ironman fjedre og mickey thompson fælge kommer
Kristoffer

Indlægaf paptrold » tirs jan 06, 2009 5:09 pm

Hvordan går det med projektet, er den ved at være færdig så du kan komme ud og køre...???
Eller skal du osse sidde hele 2009 sammen med UFFE-MAND og holde videoaften, med 4wd´en på standby...??? :lol: :lol:
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Indlægaf Uffe » tirs jan 06, 2009 8:07 pm

paptrold skrev:Hvordan går det med projektet, er den ved at være færdig så du kan komme ud og køre...???
Eller skal du osse sidde hele 2009 sammen med UFFE-MAND og holde videoaften, med 4wd´en på standby...??? :lol: :lol:

Jeg kunne sq godt bruge en hilux til at hente brænde til brændeovnen med. Desværre er prioriteten at få skiftet den gamle ovn ud først!

Hvis jeg vinder i lotto, så prøver vi da trial!
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf skjaeg » ons jan 14, 2009 10:14 pm

hvis ellers helbredet holder så skal du sgu få så meget baghjul at du ikke kan huske hvor gearstangen sidder. af mig og min lille lange små tunge hilux for det rykker mangler ikke så meget før jeg er klar jeg vil jo gerne prøve at vinde i alle de forskellige toyota modeller jeg har.bare rolig jeg kommer ikke i dynaen selv om den jo også er med 4x4
hvis du er i tvivl gi den ful gas !!! .SKJAEG
40515977
skjaeg

Geografisk sted: thy

Indlægaf paptrold » man apr 27, 2009 8:35 pm

HVA SÅ BØNDER.......

Hvor mange dårlige undskyldninger er der så i år for ikke at komme ud at køre, i kommer da til og finde på nogle nye...
Eller skal alle over til UFFE og se tøsefilm som sædvanlig..... 8)
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Indlægaf 618Henrik » tirs apr 28, 2009 7:07 am

paptrold skrev:HVA SÅ BØNDER.......

Hvor mange dårlige undskyldninger er der så i år for ikke at komme ud at køre, i kommer da til og finde på nogle nye...

Ja, du sad da vist bare der hjemme og så film da vi kørte i Kalken i forrige weekend. såå deeet :wink:
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf Uffe » tirs apr 28, 2009 12:47 pm

paptrold skrev:HVA SÅ BØNDER.......

Der har ikke været nogen ovre for at se film hos mig, de må være i værkstederne i fuld gang med at svejse deres biler!
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf paptrold » ons maj 06, 2009 4:16 pm

Nej det er sku da klart, det er jo først d. 16-17 maj der er trial, men hvis alle ligger og svejser biler, ja så bliver det jo ikke så svært at vinde lang tung klassen i en standard konge kasket med en tunet 105 ls motor.....!
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

ForegåendeNæste

Tilbage til Snik snak