TIL ALLE DE KYLLINGER DER EJER EN 60/61 ELLER LIGNEDE...

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Indlægaf Uffe » man feb 11, 2008 9:33 pm

Okay - hvad drømte du så bagefter?

381 hk på en 3.0? Hvor tit skifter du stempler i den? ;)
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Ministeren » man feb 11, 2008 10:01 pm

Bundtræk?? Så tjek farsgeds King Cab. Den bette symaskinemotor, der ligger i ambulancen, når nok desværre ikke de højder. Men hermed en seriøs udfordring for de 6-benede!!!! Men men, takket være en uovertruffen indsats fra Hr. turbo-/motorautodidakt, så yder indsatsambulancen mere end nogensinde før. Nu skal den synes, og så skal den ha en tur i pumpen, for den laver (desværre) intet røg, så der skal mere guf/tryk på. OG VIL NOGEN HERINDE SÅ LIGE SKUBBE TIL DEN GRIMME NØGNE DRENG, SÅ HAN, DEN GRUMME BRUMBASSE OG NEGERBUSSEN KOMMER PÅ TUR NÆSTE WEEKEND!!! Uffe, det må du kunne hjælpe med :D Jeg ville også nyde at køre med een, der har 10 cm frihøjde, for så kan vi følges ad. Min er vist så standard som nogen LJ70 kan være :shock:
Ministeren

Geografisk sted: Varde

Indlægaf paptrold » tirs feb 12, 2008 7:32 am

Den har 281 hk uden lattergas og de sidste 100 hk når der bliver trykket på knappen..
Vandindsprøjtning for at holde varmen nede så den ikke ødelægger stempler, men man kan jo aldrig vide sig sikker på den ikke gør det alligevel..!
PAPTROLD 4.2 TURBO PETROL...
BANAN-FOLD OG KN-DRENGE...
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Geografisk sted: Haslev

Indlægaf Uffe » tirs feb 12, 2008 12:55 pm

Ministeren skrev:Bundtræk?? Så tjek farsgeds King Cab. Den bette symaskinemotor, der ligger i ambulancen, når nok desværre ikke de højder. Men hermed en seriøs udfordring for de 6-benede!!!! Men men, takket være en uovertruffen indsats fra Hr. turbo-/motorautodidakt, så yder indsatsambulancen mere end nogensinde før. Nu skal den synes, og så skal den ha en tur i pumpen, for den laver (desværre) intet røg, så der skal mere guf/tryk på. OG VIL NOGEN HERINDE SÅ LIGE SKUBBE TIL DEN GRIMME NØGNE DRENG, SÅ HAN, DEN GRUMME BRUMBASSE OG NEGERBUSSEN KOMMER PÅ TUR NÆSTE WEEKEND!!! Uffe, det må du kunne hjælpe med :D Jeg ville også nyde at køre med een, der har 10 cm frihøjde, for så kan vi følges ad. Min er vist så standard som nogen LJ70 kan være :shock:

Hvad sker der næste weekend??
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Indlægaf farsged » tirs feb 12, 2008 6:02 pm

Der er åbent i hedeager og Nissan4x4 klubben tager på blåtur,
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf Uffe » ons feb 13, 2008 11:26 am

Ak ja - familietamtam er min udfordring i weekenden...
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

hehehehe

Indlægaf kmlj » tors feb 21, 2008 12:00 am

har ikke læst hvad alle folk har skrevt da der jo er en masse kommentar til det du skrev...
men er selv ved at lave en lang tung satan af en gr som jeg regner med skal bruges til trial sååå du kan vente dig kan du... hehe
heller vælte end at holde stille...

fuck guld og sølv
når vi har 4x4x og øl
kmlj

Geografisk sted: vestjalland

Indlægaf paptrold » tors feb 21, 2008 7:01 am

Det lyder godt bare kom til med nogle GR....
Har solgt min gamle godt ombyggede GR, og købt en y61 så den skal lige ombygges lidt før den er helt på toppen..
Men det kunne være fedt at se nogle flere paddy´er køre lang tung..

Paptrolden
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Indlægaf bent » ons maj 14, 2008 8:14 pm

sår er min lange patrol klar kommer og køre på lørdag
bent

Geografisk sted: jylland

Indlægaf paptrold » fre maj 16, 2008 5:19 am

Det lyder godt Bente Dalle, du skal få så meget røv, at du ville ønske dig en ny bobtailbil....... :lol: :lol: :lol:
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Re: TIL ALLE DE KYLLINGER DER EJER EN 60/61 ELLER LIGNEDE...

Indlægaf LarsG » ons maj 21, 2008 1:58 pm

paptrold skrev:Vedr. trial i lang tung klassen.

Jeg er ejer af den Pisand Paptrold der har vundet alle afdellinger af lang tung klassen i år og hvorfor..?
Fordi der ikke har været en eneste konkurent i den klasse...!
Det er lidt for dårligt, der kører gu ved hvor mange lang tung biler rundt i danmark, så hvad med at komme ud og give lidt modstand, eller de måske fordi i er bange for at få r.. af en tunet Pisand, for jeg kan da godt slå firhjulstrækket fra når vi kører hvis det er fordi sådan en nissan er hård og kører imod..
Der holder altid en del og kigger når vi er ude og køre trial men ingen vil stille op, men derimod når der er øvelse/for sjov dage i grusgravene så kan de lange tunge godt komme ud blive smadret.

Og så har jeg et forslag til når vi kører trial, og det er at hæve startgebyret til 200-300 kr så dele dem ud til 1. 2. 3. 4. pladsen så man ik kun får en pokal.

Vil godt høre andre folks menninger om det.

4wd hilsen

Martin Bovien

paptrold jeg er ved at byggen en HJ60 op til trail så den kommer sikkert med næste år har lige fået den synet og godkendt så nu mangler jeg bare en god undervogn og nogle dæk og fælge så er den klar
LarsG

Geografisk sted: vestbirk jylland

Indlægaf paptrold » ons maj 21, 2008 5:09 pm

Nu har jeg købt anden bil og kører kort tung klassen, men hvis du eller andre stiller op i lang tung klassen så bygger jeg gerne bil til det igen, lidt modstand fra en skæv Paptrold skal du da have.....!
Kan du nå at komme til finalen i trial sidst i september...?
Bente Dalle stillede jo op i en fed ombygget Paddy, men desværre var der kun 1 bil at køre imod så det var begrænset hvor meget modstand det gav..!
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

Indlægaf LarsG » ons maj 21, 2008 7:52 pm

paptrold skrev:Nu har jeg købt anden bil og kører kort tung klassen, men hvis du eller andre stiller op i lang tung klassen så bygger jeg gerne bil til det igen, lidt modstand fra en skæv Paptrold skal du da have.....!
Kan du nå at komme til finalen i trial sidst i september...?
Bente Dalle stillede jo op i en fed ombygget Paddy, men desværre var der kun 1 bil at køre imod så det var begrænset hvor meget modstand det gav..!

hvis jeg finder en emu undervogn inden til fornuftige penge samt nogle dæk og fælge kan jeg godt kigge forbi
LarsG

Geografisk sted: vestbirk jylland

Indlægaf Kristoffer » tors maj 22, 2008 10:37 pm

jeg ville gerne, men har hverken råd eller tid
Kristoffer

Indlægaf paptrold » tirs jun 24, 2008 8:51 pm

Hva så....!

Er der nogen der har fået bygget nogen lange biler til trialfinalen, eller skal i stadigvæk bare holde ved sidelinien og kigge langt.... 8)
UFFE-KILLER MED NOS...
Brugeravatar
paptrold

ForegåendeNæste

Tilbage til Snik snak