FORMULA OFFROAD I DANMARK

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

FORMULA OFFROAD I DANMARK

Indlægaf Finn Nørlem » fre sep 07, 2007 12:31 am

vi skal have formula offroad i Danmark, det er helt sikkert.
under mine ture til Norge - Sverige og Finland, har jeg talt med flerer af de vilde formula køre og de vil meget gerne kom til Danmark,

Det er tanken at løbet skal løbe af stablen første eller anden weekend i Juni 2008, stedet bliver Nysum ved Hobro eller Stjær ved Skanderborg.

Det er tanken at der skal køres Lørdag og Søndag
selve løbet opdeles i de nuværne 2 klasser, den vilde NO LIMITED og den knap så vilde LIMITED + en debutant klasse
Debutant klassen køres i samme spor som LIMITED og er for køre der vil prøve formula offroad, der krever dog at bilen har bur på rammen, føren har H sele nakke krave og køre dress OSV. (regler kommer senere)

vi er i gang med at planlægge og der skal mange hjælper til for at få dette op at stå.
som hjælpere mener jeg:
Dommere - Dækspengere - kontor - publikums vagt - P vagt - depot vagt
folk ved indgang og P plads. kiosk OSV, rund regnet 70 personer der stiller frivilligt op og får en fantastisk dag.

Jeg har spurt før her på forumet, og nogle få har meldt sig, mange flere har kommet til mig og sagt at det er en god ide og vil hjælpe, men vil gerne at i skriver jer ind med jeres mening her og stiller spørgsmål ( ikke regler, det kommer senerer) Grunden til at det er viktig i skriver jeres mening her er at andre der måske går i samme tanker kan se at der er liv i dette og det bliver til noget, alt hjælp kan bruges.
På forhånd tak for din interesse !!!!
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Palle » fre sep 07, 2007 7:15 am

Hej Finn

Rigtig flot initiativ!!

Jeg vil gerne hjælpe, hvis jeg kan få nogle opgaver før løbet, udover at skrue i bil(dem må der jo også gerne være nogen af).

Jeg kan under alle omstændigheder starte med, at prøve på at rekrutere andre hjælpere.

Har næsten gaflet en mand(ikke krüger?)
Palle

Geografisk sted: Østjylland

.

Indlægaf krüger » lør sep 08, 2007 11:16 am

jo.. jeg vil også gerne helt sikkert, i det omfang jeg kan, hjælpe til hvis du går igang med sådan et arrangement, for self. skal vi ha' bakkeræs i DK igen :wink:
Krüger's J4 serie garage:
viewtopic.php?f=25&t=5828
-
Brugeravatar
krüger

Geografisk sted: Tvingstrup

Indlægaf Thomas » lør sep 08, 2007 7:10 pm

Hej Finn

S'føli skal der bakkeræs til DK, så Pallemanden ikke skal suse ud af landet hver gang der skal køres bakkeræs :D

Jeg er helt klart med på at hjælpe til efter alle kunstens regler, også gerne organisatorisk før løbet hvis du mangler hjælp og ideer der :idea: Desuden kan jeg måske skaffe en del matr. hvis det bliver hernede i området. Det kunne f.eks være 20" ell. 40" container(e) med kontor til næsten gratis :wink: , eller måske andet i den dur.
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf Sax » tirs sep 11, 2007 3:51 pm

Hej Finn..
Jeg som du ved glad for motion så bare regn med mig som kuli på dagen
...Husk...min kuglepen er spids og giver prikker *S*
ses
Sax
Sax

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Jarlebjerg » tirs sep 11, 2007 4:00 pm

hej finn

jeg vil også gerne give en hånd til et eller andet, det er kun godt at der sker noget...

hilsen christian bender chr@jarlebjerg.dk
Jarlebjerg

Geografisk sted: Fyn. Aarup

Indlægaf Kristoffer » tirs sep 11, 2007 9:33 pm

Fin ide, håber det kan blive til noget.

Check evt Faxe Kalkbrud her på sjælland. de har nogle lange bakker med et materiale der minder lidt om det lava og slagger der ofte køres i på Island.
Kristoffer

Nej

Indlægaf Finn Nørlem » lør okt 06, 2007 8:29 pm

Nej det kan ikke blive Faxe kalkbrud, det vil simpelthen umuligt at sidde i Jylland og arrangere sådan et løb på Sjælland, kan du nok forstå !!

Det bliver Nysum ved Hobro eller Stjær grusgrav ved Skanderborg i Jylland,
I øjeblikket ligger ansøgningen ved DASU, og jeg venter på svar, vi kan ikke afholde den form for løb uden det går gennem DASU, når de har svaret, vil jeg indkalde til indformationsmøde for alle hjælperer der har løst og mulighed for at være med,
Forløbig vil jeg gerne takke alle der har vist interesse for dette arrangement
Finn Nørlem

Re: Nej

Indlægaf Kristoffer » man okt 08, 2007 8:24 pm

Finn Nørlem Jensen skrev:Nej det kan ikke blive Faxe kalkbrud, det vil simpelthen umuligt at sidde i Jylland og arrangere sådan et løb på Sjælland, kan du nok forstå !!

nå ja, men når man nu kan køre fra jylland til Norge hver uge til ræs, så var der sikkert også nogle der ville køre til sjælland :wink:

Nu skrev do jo også selv "FORMULA OFFROAD I DANMARK"
Kristoffer

Indlægaf Nicolai H » fre okt 12, 2007 8:34 am

Under alle omstændigheder, kan det ikke blive Fakse kalkbrud. For det vil være umuligt at overholde deres støjkrav.

Glæder mig til Formula offroad i DK. Så er det næsten hjemmebane, når nu det bliver i jylland :wink: :wink: :lol:
Nicolai H

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Kristoffer » lør okt 13, 2007 2:03 am

Nicolai H skrev:Under alle omstændigheder, kan det ikke blive Fakse kalkbrud. For det vil være umuligt at overholde deres støjkrav.

Glæder mig til Formula offroad i DK. Så er det næsten hjemmebane, når nu det bliver i jylland :wink: :wink: :lol:

ja, det kommer til at stå højest på ønskeseddlen over de ting der skal ses NÅR det kommer
Kristoffer

til kristoffer

Indlægaf Rune Kjær » lør okt 13, 2007 10:07 pm

hvis ikke du har noget du har noget pænt eller konstruktivt ta sige syntes jeg at du skal tie stille.. der er nogle der gør noget for at nogle andre kan komme ud at køre.. du er velkommen til at ringe til mig hvis du vil høre mere....
Rune Kjær

Kanon

Indlægaf Finn Nørlem » ons okt 17, 2007 7:03 pm

Så kan der meddeles at tilladelsen fra DASU er hjemme, så et bakkerace i Danmark er nu mulig, Vi er 4 personer der mødes først i november for at planlægge hvem gør hvad hvor når hvorfor og hvordan,
ja der er meget der skal klappe, men vi skal nok klare det med jeres hjælp på løbs weekenden, mere info kommer.

Her kan du se hvad et er vi har gang i :roll: http://www.toyota4wd.dk/t4wd_t4wd/viewtopic.php?t=4500
Finn Nørlem

Re: til kristoffer

Indlægaf Kristoffer » fre okt 19, 2007 12:42 am

Rune Kjær skrev:hvis ikke du har noget du har noget pænt eller konstruktivt ta sige syntes jeg at du skal tie stille.. der er nogle der gør noget for at nogle andre kan komme ud at køre.. du er velkommen til at ringe til mig hvis du vil høre mere....

Er det mig du taler til, for så må du meget gerne fortælle mig hvor jeg ikke taler pænt. Og kan ikke se det ikke skulle være konstruktivt at anbefale at se på Faxe. At de har støjkrav som jeg ikke var bekendt med kan da ikke henskrives til jeg er uhøflig.
Kristoffer

Re: Kanon

Indlægaf Kristoffer » fre okt 19, 2007 12:43 am

Finn Nørlem Jensen skrev:Så kan der meddeles at tilladelsen fra DASU er hjemme, så et bakkerace i Danmark er nu mulig, Vi er 4 personer der mødes først i november for at planlægge hvem gør hvad hvor når hvorfor og hvordan,
ja der er meget der skal klappe, men vi skal nok klare det med jeres hjælp på løbs weekenden, mere info kommer.

Her kan du se hvad et er vi har gang i :roll: http://www.toyota4wd.dk/t4wd_t4wd/viewtopic.php?t=4500

Det var godtnok hurtigt i fik tilladelsen i hus - godt arbejde gutter
Kristoffer

Næste

Tilbage til Snik snak