tank kort i norge

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

tank kort i norge

Indlægaf Allanbj73 » søn jun 03, 2007 9:45 pm

hej mig og kærsten skal på ferie i norge til sommer , men hvilket tankkort skal man få fat i for at kunne tanke der oppe, har nemelig ikk visa dankort
Allanbj73

kort

Indlægaf Finn Nørlem » søn jun 03, 2007 10:27 pm

Hej
Jeg kommer ofte til Norge og vil forslå at du skaffer dig et Statoil eller Shell kort, prisen på diesel ligger på ca. det samme som her hjemme
(12 Nok)
I skal alt tid have mønter klar i bilen når i færdes å hovedveje (Bompenge) typisk 20 - 25 kr.

Jeg vil forslå jer at sejle med www.kystlink.no De er det billigste. 990 kr retur

Hvor og hvornår regner i med at skal ferieer i Norge, det kunne jo ske at der var et offroad træf i området.

MVH: Finn Nørlem Jensen
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Allanbj73 » man jun 04, 2007 4:58 pm

hej , jeg regner med det bliver uge 30 eller uge 31, og tja, vi ved ikk hvor vi skal hen endnu, men kom med nogle godt forslag, jeg kender ikk så meget til norge
Allanbj73

Indlægaf g-wagen » tirs jun 12, 2007 12:04 pm

hejsa

skal selv til norge i år igen i uge 30-32 hvor vi smutte en tur nord på

sejler normalt med colorline de har et ret godt tilbud hvis i ikke her mod på at sove ude i naturen i telt eller bivoak
hvor de har en vandrehjems billet som dækker en uge

det er med tur ret tur på valg fri over og hjemfart

Men vil da anbefale jer hvis i kun skal være der oppe i en uge at tag en tur rundt om hadangervidaen

tager ca 1 uge

God overfart til lavik med overnatning på den lokale campingsplads inde turen går vidre til vidaen

Ellers sig til hvis i mangler oplysninger
Vi bruger selv shell kort der oppe de dækker ret godt rundt omkring i hele norge

Jesper
Ger frækt og sundt, derfor dyrker vi det året rundt.
www.gpsoffroad.dk
g-wagen

Geografisk sted: 32U MG 57213 62992

Tilbage til Snik snak