Ang min "opsigelse" i klubbens bestyrelse

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Ang min "opsigelse" i klubbens bestyrelse

Indlægaf Mulle » ons maj 16, 2007 7:22 pm

Jeg er ikke klar over om i venter en forklaring fra mig, men jeg har trukket mig fra mine poster i klubbens bestyrelse og meget længere er den faktisk ikke.

Jeg havde bedt redaktøren om at sætte min ”opsigelse” i maj-bladet, men det har Klaus Karm bedt hende om ikke at sætte i.
Derfor mener jeg også at det må være op til Klaus Karm/bestyrelsen at kommentere ”opsigelsen” yderligere.

Har du/i spørgsmål til mig, svarer jeg gerne.

Jeg vil gerne pointere, min beslutning har intet med medlemmerne at gøre. Det er dele af bestyrelsen internt, jeg er utilfreds med. Eller rettere deres måde at tilllade at behandle hinanden på.

Mvh Kim Mulle Nielsen
Mulle

Geografisk sted: Skanderborg

Det er da træls at høre

Indlægaf Jørgen hejle Nielsen » fre maj 18, 2007 12:31 pm

Jeg vil da ikke håbe at det passe at ham Klaus Karm at han side der som en pave så vil jeg håber at han pille at den post NU.
Hvad skal han bestem hvad der skal stå i blad.
Og det er jo en skam at du går for vi se der mere til dig en Klaus Karm så det er fra den fejl ende i går.
men tak for den tid du har været der og en god sommer til alle

Jørgen
Jørgen hejle Nielsen

Geografisk sted: Fjerritslev

Kims brev.

Indlægaf claus-karm » søn maj 20, 2007 7:02 am

Kims brev kommer i klubbladet i juni mdr, samt en komentar fra mig.
Claus Karm
claus-karm

Geografisk sted: Slagelse

Indlægaf papsi » søn maj 20, 2007 4:24 pm

det er en skam at personlige stridigheder skal føre til at du trækker dig af besstyrelsen. du har om nogen gjort meget for mange arrangementer, og det er der rigtig mange der har været glade for, så jeg syns at du kan se tilbage på dit arbejde med stolthed og tilfredshed.......bare lige en roser herfra
papsi

Geografisk sted: Ranum-nordjylland

Indlægaf g-wagen » man maj 21, 2007 1:54 pm

sjovt har vi ikke presse frihed her til lands
Ger frækt og sundt, derfor dyrker vi det året rundt.
www.gpsoffroad.dk
g-wagen

Geografisk sted: 32U MG 57213 62992

Indlægaf Mulle » man maj 21, 2007 8:08 pm

Noget kan tyde på at der ikke er presse/ytringsfrihed i klubben, siden 2 mennesker kan sidde og blive enige om at medlemmerne ikke skal orienteres.
Noget kan også tyde på, at bestyrelsen/Klaus Karm er vågnet op og jeg ser frem til næste måneds klubblad.

Det er aldrig rart at komme ud af et "job" på denne måde, men som mange af jer også ved, har jeg efterlyst nye kræfter til bestyrelsen og det kan jo være en kærkommen chance for nyt blod og nye ideer.

Jeg er mægtig glad for jeres bemærkninger og jeres opkald og som Papsi skriver så rigtigt, har jeg trukket mig tilbage med god samvittighed. Jeg ved at jeg selv og min familie, har lagt mange timer i klubben og det har medlemmerne været glade for, det har vi aldrig været i tvivl om.
Klubben har i mange år fyldt en del i mit/vores liv og heldigvis kan jeg tænke tilbage på mange gode positive timer/minder.

Mvh Kim Mulle Nielsen
Mulle

Geografisk sted: Skanderborg

Indlægaf Kristoffer » lør maj 26, 2007 12:11 am

Har været gæst til nogle af de træf du har arbejdet med, og vil bare sige tak for din indsats.

Vores klubber rundt om i landet bliver jo næsten altid holdt på et lavt organisatorisk niveau, så det er lidt irriterende at der alligevel skal komme denne slags personfnidder, for det går ud over det sjov vi alle sammen er her for at lave/have/se på
Kristoffer

Tilbage til Snik snak