Nordmann først til Amerika-

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Hva liker du best?

Nordmenn?
3
50%
Tibetansk fjellfrosk brunst sang?
3
50%

Afgivne stemmer : 6

Nordmann først til Amerika-

Indlægaf offroadguru Solli » tors feb 02, 2006 8:12 am

Nordmann først til Amerika.Nordmann først over pol-isen.Og nordmann først med innlegg på snik-snak.

Jeg synes det er flott med ett forum emne der nordmenn og dansker på en forsiktig måte kan nærme seg hverandre på.
Vi nordmenn må ikke bare presse oss og vår undertrykte kultur og levemåte på dere.
Det ville jo blitt et formidabelt kultur sjokk.I Danmark er jo alt tillatt.Fx. gikk den første toppløse kvinne offentlig ute allerede i 1866.I Norge kjenner de fleste dette fenomen kun fra film.
I Danmark kan man drikke og røyke ute.Og i Danmark kan man drikke og røyke inne.
I Norge elsker vi forbud.Så lite som Norge er i areal,og med et slikt formidabelt folketall er det viktig at Nordmenn styres med hard hånd.
Av lover jeg er sikker på at dere Dansker IKKE har,men som vi nordmenn synes er helt på sin plass,er:
Det er forbudt å danse 2 juledag!
Det er ulovlig å kjøpe øl etter kl.18.00!
Alle menn frem til fylte 44 år,SKAL melde fra til forsvaret om de reiser utenlands i brevs form,og selvfølgelig nytt brev ved hjemkomst!
Kunne fortsatt i det uendelige,men har ikke tid nå.
Neste gang jeg skriver her,skal jeg komme med en hyllest til det danske folk,de aldri har hørt maken til i sitt liv!!!!
Ærbødigst,
Jyllands Offesielle Æresborger,
Deres Offroadguru Solli den første.
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Tilbage til Snik snak