Jysk autoforhandler = hustler ???

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Jysk autoforhandler = hustler ???

Indlægaf Shadows » fre jun 30, 2006 4:43 pm

Lige lidt antireklame for en jysk brugtbilsforhandler. :twisted: :twisted: :twisted:
Sendte mandag en mail til forhandleren da jeg ville var meget interesseret i at købe en bil som han havde sat til salg på bilbasen.
Fredag morgen havde han stadigvæk ikke svaret mig: :shock:
Jeg ringede så til ham kl. 9 og spurgte til bilen. Jeg ringede igen til ham ca. 12.00 og lavede en aftale om at jeg kom derover (midtjylland) mandag morgen kl. 8.00, "så kunne vi finde ud af noget, som vi sagde.."

Så kommer det... Kl. 17 ringde han og sagde at jeg ikke skulle komme på mandag da bilen var blevet solgt i mellemtiden. :shock: :shock: :shock:
Det kan man sgu' da ikke....

Det er da altid noget at jeg ikke havde købt en togbillet

PS. her kommer kræmmeren fra: www.svends.dk - gu' ved om om han er i familie med BT Bilsalg, når nej, lige pt hedder det jo Danmarks Billigste
Shadows

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Uffe » fre jun 30, 2006 7:24 pm

Det som jeg finder mest skræmmende er at du skulle tage toget derover :o

Livet er for kort til offentlig transport!

Mvh. Uffe
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Tobias J » fre jun 30, 2006 8:09 pm

Jeg vil kun give Uffe ret.....!
Offentlig transport er da være end at køre Nissan eller Land-rover....

Men ellers er det vel først til mølle gæller....

Tobias J
LJ70-HJ60
Tobias J

Indlægaf Shadows » lør jul 01, 2006 12:14 pm

Tobias J skrev:Jeg vil kun give Uffe ret.....!
Offentlig transport er da være end at køre Nissan eller Land-rover....

Men ellers er det vel først til mølle gæller....

Tobias J
LJ70-HJ60

Først til mølle.... min bare ...
En aftale er en aftale!
Shadows

.........

Indlægaf kristian » lør jul 01, 2006 4:08 pm

du ku sgu bare få fingeren ud skal han holde bilen tilbage til en der kommer flere dage senere og MÅSKE viil købe den??
Aalborg 60180596
ln65 under opbygning
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=17480
kristian

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Shadows » søn jul 02, 2006 7:14 am

Hold da k... :evil:
Jeg vil komme til forhandler en næste hverdag. Det svarer til at han skulle holde vente i 4 (fire!) åbningstimer før jeg var der. Det burde man vel kunne vente.
Shadows

Hmm..

Indlægaf Ole2 » man jul 03, 2006 3:34 pm

Syntes du skal være glad for at han ringede til dig og sagde det.

Jeg har oplevet det som var værre.. Har været helt på sjælland for og hente en bil, og jeg kommer fra nordjylland. og da vi er kørt af færgen, og kommet 20 km. ind i det skræmmede Sjælland, så ringer manden og siger at bilen er smadret og den er blevet hentet af falck..

Vi køre så hjem til manden alligevel, da færgen først sejlede igen lidt senere, og han boede kun 60 km fra færgen, Og sjovt nok holdte bilen i hans indkørslen + en 61'er Vi holder så og kigger lidt, da der pludslig bliver tændt lys, (han sagde han ik var hjemme) så vi vælger og køre mod færgen igen, da vi er kommet ca. 1 km fra hans hus, kommer den 61'er og ligger sig helt op i røven af os med langt lys, så overhaler han holder ind på en side vej længere fremme, og blænder op igen, Vi var helt sikker på at han vil køre ind i os.. Men vi slap da heldigvis fra ø'en med livet i behold..

P.S: vi holdt ind og spurgte om vej ved nogle unge mennesker som tilsyneladne holdt fest, men der blev vi også nød til og flygte fra, da vi var ved og få tæsk...!

Så kan man snakke om ubehagelig bilhandle.. eller er det bare mig..?

Ole..
Ole2

Geografisk sted: Nordjylland

hmmmm

Indlægaf Bo » tors jul 20, 2006 5:04 pm

kan jeg kun sige......først til mølle........en der er solgt nu, er bedre end en der MÅSKE (ikke) er solgt om 2 dage......tør øjnene ;-)....og ja, vær glad for at han ringede og sagde det.......møder selv en masse "skallerter" ved jobbet (ikke så kloge mennesker)....de lover og siger en hel masse.....og når de kommer til stykket......så kan de ikke betale, så kommer de ikke som lovet, så er der det ene og det andet galt............
Bo

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til Snik snak