Vurdering af 61ér til forsikring

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

Vurdering af 61ér til forsikring

Indlægaf LasseHJ61 » ons nov 05, 2014 4:44 pm

Hej, jeg har en gammel 61ér som har fået den helt store renovering for nogle år siden. I forbindelse med skift af forsikringsselskab, ville jeg sikre mig at hvis den bliver toltalskadet/stjålet (krydser fingre for det ikke sker.!) ikke bare bliver prissat i forhold til en anden 61ér som måtte stå til salg på nettet, men som kører på sidste vers og ser herrens ud.
Forsikringsmanden foreslog mig at få den vurderet af nogle "kyndige" folk for at sætte en dagsværdi på bilen, og det ville blive noteret i deres system hvad prisen på en tilsvarende vil være hvis uheldet er ude. -Så tænkte jeg at dette forum burde da være det rette sted til at finde kyndige folk.! :) Men er der nogen der før har gjort lignende/ nogen der har vurderet andres biler.? :?:

Mvh
LasseHJ61

Re: Vurdering af 61ér til forsikring

Indlægaf ms sejersen » tors nov 06, 2014 10:40 am

Hej
Jeg kontaktede mit selskab med samme spørgsmål ang min hj45 da den skulle forsikres. Jeg sendte billeder fra alle sider og inden i, beskrev bilen og linkede til et par meget tilsvarende biler på mobile.de (der var ikke var nogle til salg i DK.)
Jeg kom med min egen pris vurdering og de skulle så melde tilbage på skrift, om de var enige.
Det gav ingen problemer, om det så gør hvis der en dag skulle blive brug for det, håber jeg ikke.
ms sejersen

Geografisk sted: jylland, nibe

Re: Vurdering af 61ér til forsikring

Indlægaf LasseHJ61 » fre nov 07, 2014 9:50 pm

Hej ms
-Det må jeg hellere prøve at tjekke med dem om det er en mulighed, for så snart man har noget på skrift fra dem, burde man da rigtigt nok have lidt hold i det de "lover".
LasseHJ61

Tilbage til Andet