Samkørsel d. 24 og 25 dec hvis vejret bliver rigtig skidt.

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

Indlægaf Safari » tirs dec 21, 2010 7:35 pm

Vejret lover ikke for godt og selvom vi køre 4 WD, kan det MÅSKE blive nogle vanskelige dage i forbindelse med familiebesøg juleaften. DERFOR:

Skulle nogen have lyst til følgeskab, så køre jeg fra Viborg til Fyn den 24 dec ved middagstid og følger hovedvej 13 til Vejle. Om der vælges Motorvej til Fyn vil afhænge af trafiksituationen. Er det kaos, vælges Motorvejen fra da jeg personligt ikke ønsker at strande der og det er håbløst at undslippe. - og hovedvej eller mindre veje vil blive foretrukket. Min destination er Seden på Fyn og slutteligt Svendborg.

Den 25 Dec går det retur ved middagstid fra Svendborg.

Så skal nogen af jer afsted ca. samme vej og ønsker følgeskab, så vi kan hjælpe hinanden hvis det går helt galt, så send mig en E-mail på: pp.auto@mail.dk

Vi vil så aftale nærmere afgangtidspunkt og jeg vil sende jer et link så i kan følge min position via nettet så det er nemt at støde til ned gennem jylland.

Personvogne er naturligvis også velkomne i kortégen.

For de som har Walki, så køres der på kanal 19 og for de som er radioamatører, så køres der tilmed på Yding skovhøj VHF til Lillebælt og derefter Vissenbjerg VHF.

Jeg gør for god ordens skyld opmærksom på at jeg yder IKKE hjælp til andre end kortégens deltagere på denne dag, så selvom du kan se jeg er tæt på via linket, så desværre. Ellers når vi aldrig frem. Det er enten eller.

Der er skrevet til en del andre klubber i samme anledning.
Safari som er QRV på D-starradio Amatør-Call: OZ2LPX Bil: HJ60 / LJ70 Turbo
Safari

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf SImon R » ons dec 22, 2010 6:00 pm

er du synsk eller nået siden du ved der vil komme en sammekørsel den 24 / 25 ?

Lol Keder mig vist lidt.

ellers en god ide, hvis man skulle den vej.
Simon Ramtung
HDJ80 - 35''mt, 4''emu, warn 9k og org 100 % spær
LJ73 - 1kz-t, 2"emu, 2" styrtbøjle, 61 aksler long feild 4,88 gearing
Brugeravatar
SImon R

Geografisk sted: Frederikssund

Indlægaf Safari » tors dec 23, 2010 2:50 am

Næ.. Men en eller anden overskrift skulle det jo have :-)

- Og andre kan jo tage ideen til efterretning og bruge den i andre landsdele hvis de har lyst.

Vi ved jo erfaringsmæssigt at det nogen gange har sine fordele at følges flere biler under sådan nogle omstændigheder :-)
Safari som er QRV på D-starradio Amatør-Call: OZ2LPX Bil: HJ60 / LJ70 Turbo
Safari

Geografisk sted: Midtjylland

Tilbage til Andet