ekstra sæde i patrol gr hvordan

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

ekstra sæde i patrol gr hvordan

Indlægaf Henrik.W » søn nov 01, 2009 11:25 am

Hej til alle så kom dagen hvor jeg fik min gammle trold igen :D .
Men står nu med det lille problem at der er kun to sæder men vi er nu tre
er det muligt at få en anordning i form af dobbelt sæde foran eller bag sæder til vores barne stol er der mon nogle af jer der har en løsning på det
På forhånd tak .
nissan Patrol 2,8turbo og lidt guff
Henrik.W

Geografisk sted: Bylderup-bov

Indlægaf dane » tors nov 05, 2009 8:38 pm

Jeg var selv igennem det samme med min Y61 og endte med at montere et barnesæde oven på midterkonsolen og så boltet fast i den plade der er om til varerummet og så en kraftig stang der er sat fast i en kasse jeg har bag ved forsædderne.

Jeg kiggede på et alternativ, nemlig at få fat i et bænksæde fra en Patrol Pickup som der kører tonsvis af i Australien. Men bænksædet er ikke lige så komfortabelt som det rigtige passagersæde så jeg droppede det.
Men hvis du vil have et bænksæde så prøv at skrive på patrol4x4.com/forum. Der er nok en der ved hvor man kan få fat i et.
Y61, 33" M/T, Safari Snorkel, ARB Roof Rack, ARB Winch Bumper, Tabor 12K spil, 3" EMU undervogn
dane

Geografisk sted: Enderslev, Hårlev, Køge

Indlægaf Henrik.W » fre nov 06, 2009 7:09 pm

Hej og tak for dit svar .
Er det noget du har fået den synet med eller tager du det ud når du skal til syn har hørt ved nissan i haderslev at der lavet et sæde som kan monters i midten men de laves ikke mere :evil: og hvis man sætter bænk i skal den omsynes og betales afgift da det bliver en 5 personers og hvis ikke man gør det så og bliver stopet af HR landbetjent så giver det et klip ,stor bøde og man skal betale afgift tillæg.så jeg må prøve det link du har skrevet i dit indlæg :wink:
nissan Patrol 2,8turbo og lidt guff
Henrik.W

Geografisk sted: Bylderup-bov

Tilbage til Andet