er der en flink lj70 ejer

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

er der en flink lj70 ejer

Indlægaf maxi » søn jun 29, 2008 4:56 pm

er der en der kan hjælpe mig med et mål... er ved at finde et dobbeltsæde der skal monteres i en lj70, ville gerne have et mål fra starten af passagersæde over til førersæde, har ikke købt bil endnu så kan ik måle det selv... hvis der ellers er nogle der har et midtersæde/dobbeltsæde der passer i er jeg interreseret, skal kunne have begge unger med...
maxi

Geografisk sted: læsø

Re: er der en flink lj70 ejer

Indlægaf lj70ingstrup » man jun 30, 2008 7:01 am

Hej Maxi

Har ikke min LJ med på arbejde idag, men har selv købt et dobbeltsæde til en HJ60 og det passer næsten perfekt. Der skal selv. laves lidt om på beslag, men det er ikke det store problem. Jeg gav en tusse for et sæde i god stand.

Mvh. Thomas

maxi skrev:er der en der kan hjælpe mig med et mål... er ved at finde et dobbeltsæde der skal monteres i en lj70, ville gerne have et mål fra starten af passagersæde over til førersæde, har ikke købt bil endnu så kan ik måle det selv... hvis der ellers er nogle der har et midtersæde/dobbeltsæde der passer i er jeg interreseret, skal kunne have begge unger med...
33"
Thomas Ingstrup
lj70ingstrup

Geografisk sted: Vendsyssel

Indlægaf maxi » man jun 30, 2008 4:29 pm

ok... tak for hurtigt svar.. ville gerne have det mål alligevel hvis jeg nu ik kan finde et pænt 60er sæde, det er ikke sådan du har nogle billeder af sædet monteret i bilen, ville meget gerne se hvordan det ser ud..

hvis der er en der ligger inde med et vil jeg gerne købe det
maxi

Geografisk sted: læsø

Tilbage til Andet