har du NOGENSINDE kørt et sted du ikke måtte/vær helt ærlig!

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

har du NOGENSINDE kørt et sted du ikke måtte?

ja, en enkelt gang
5
13%
ja, et par gange
14
35%
ja, adskillige gange
12
30%
ja, gør det jævnligt
3
8%
nej, aldrig - kune ikke drømme om det
6
15%

Afgivne stemmer : 40

har du NOGENSINDE kørt et sted du ikke måtte/vær helt ærlig!

Indlægaf den grimme nøgne dreng » man dec 10, 2007 9:54 pm

mht tråden andetsteds i forummet, som fik en lykkelig afslutning, kunne det være morsomt at spørge om ovenstående. da det jo er anonymt, håber jeg folk vil prøve at tænke tilbage på deres tid som 4wd-kører, og være helt ærlige. har du aldrig kørt ind ad en skovvej, markvej eller lignende, hvor du dybest set godt vidste, at du ikke var på dydens smalle landevej?
sæt dit kryds! og husk, dette er ikke en opfordring til at gøre sligt, men blot en sjov lille undersøgelse, som jeg håber I alle vil svare ærligt på.

med venlig hilsen
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf Uffe » tirs dec 11, 2007 10:18 am

LOL! Indtil videre er vi en flok ikke lovlydige banditter.

Men er det mon ikke lige så slemt at køre for stærkt på æ landevej? Me thinks so. :D
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

hehe!

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tirs dec 11, 2007 11:44 am

jo uffe, det har du nok ret i. det var nu heller ikke for at udstille nogen, at jeg kom med mit indlæg angående folks kørsel på forbudte steder. men jeg tænkte efterfølgende, at det kunne være sjovt at se hvad folk ville svare, direkte adspurgt. men frank har selvfølgelig helt ret i, at det er træls, hvis folk ikke overholder de retningslinier forsvaret har udstukket. lad os håbe det bedste.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Indlægaf Rudi » ons dec 12, 2007 7:53 am

Jeg syntes det er en fin undersøgelse, det viser bare hvor lidt jerne folk har, hvis de skal ud og køre offroad så find da et sted der må køres i. DER ER SKU DA IKKE NOGET AT SIGE TIL AT VI FÅR NEJ TIL VORES ANGEMANGER FLERE OG FLERE STEDER!!!!!!!!!
TÆNK LIGE OVER DET INDEN I STARTER JERES 4WD NÆSTE GANG. ???
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Uffe » ons dec 12, 2007 8:30 am

Jeg har ikke stemt efter hvordan jeg kører når jeg er til løb. Der er jeg modsat normalt meget mere striks over hvor jeg kører. Der vil jeg ikke være med til at køre steder vi ikke må køre.

Men på en lille ferie i min fars sommerhus i Vejers kan jeg da godt finde på at køre lidt rundt ved kallesmærsk på de veje hvor der står indkørsel forbudt, hvis jeg vil ud at se på dyr med kæresten :D
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

!

Indlægaf den grimme nøgne dreng » ons dec 12, 2007 3:33 pm

åh ååååhh... nu får du ørerne i maskinen, uffe. jeg er profet i fritiden.
og mht rudi´s indlæg er jeg da ked af at høre, at du ligefrem synes at en tilsyneladende stor del af svarerne kun har en lille hjerne. mit afstemningsspørgsmål lød jo på kørsel på markveje, skovveje og lignende(så vidt jeg husker). og ikke kørsel i militærterræn. men det er min fejl. jeg laver snarest en lille undersøgelse, der er lidt mere specifik. og hav venligst i mente, at det her ikke er for at provokere enkeltpersoner, eller piske en stemning i vejret, ligesom jeg også helst undlader at kommentere din mening om min tilsyneladende diminutive hjerne :D .
jeg kunne ikke drømme om at sige, det ikke passer, hvis du siger du ikke har gjort "det forbudte" :wink: men har du virkelig ALDRIG i dit liv kørt ind ad en vej, du ikke havde lov til? ike een eneste gang, bare en lille smutter?? i så fald tager jeg hatten af for dig, rudi!
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Indlægaf Rudi » tors dec 13, 2007 10:57 am

Prøv nu at høre her jeg siger jo bare at jo flere steder at man ser en 4wd køre steder den ikke må om det er grus veje, militær eller grus grave, så snakkes der jo rundt omkring og det er lige meget om det er til angemanger eller ikke, vi er bare et opsigt vækkende folke fær som folk nemt får ondt i røven af
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tors dec 13, 2007 12:43 pm

det er godt, alle os 4wd-ere ikke er angrebslystne og homoseksuelle, for så ville folk for alvor få ondt i røven.. :wink:
det var bare gas! når jeg har vundet i lotto på lørdag, køber jeg hele jylland, og så ringer I bare, hvis I har lyst til at køre. og det er ikke fis!god jul, folkens!
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Indlægaf Uffe » fre dec 14, 2007 8:08 am

den grimme nøgne dreng skrev:det er godt, alle os 4wd-ere ikke er angrebslystne og homoseksuelle, for så ville folk for alvor få ondt i røven.. :wink:
det var bare gas! når jeg har vundet i lotto på lørdag, køber jeg hele jylland, og så ringer I bare, hvis I har lyst til at køre. og det er ikke fis!god jul, folkens!

Rudi har ret - der er et eller andet politisk ukorrekt i at køre i 4wd. At vi ikke er homo hænger nok godt sammen med at de fleste af dem har så løse håndled at de ikke vil kunne skifte til 4LOW uden at knække noget :D
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Tilbage til Andet