pladesmed/lakering i esbjerg området

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

pladesmed/lakering i esbjerg området

Indlægaf den grimme nøgne dreng » søn dec 09, 2007 8:38 pm

hej folkens,
efter laaaang tids fravær skriver jeg igen på siden... skulle der være et lyst hoved, der kender en god, billig pladesmed og ditto autolakerer i esbjergområdet? med god mener jeg selvfølgelig godt håndværk, og billig... tja, der må da være nogen, der ikke tager overpris for at lave en 61er.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf Uffe » man dec 10, 2007 1:58 pm

Hva' søren er dit 2 komponent spartel faldet af brumbassen???

Jeg synes du skal køre ud til toyota og få det lavet, så slipper du for at tænke på at det bliver dyrt at køre offroad, for de skal nok give dig en prislammelse så du slet ikke kan mærke når du knækker dine aksler :D :twisted:
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Ministeren » man dec 10, 2007 10:58 pm

Ugh til alle!

Jeg kan anbefale Sædding autolakering, Esbjerg V. En fantastisk dygtig mand, der tryller. Han har klaret flere uheldige episoder på min elskede Mercedes til en yderst favorabel pris. Mon ikke han får fingrene i min legetøjs-LJ70, så snart (hvis) den kommer til at yde mere end 50HK :shock:

Hoho og glædelig jul til alle!!
Ministeren

Geografisk sted: Varde

hoho!

Indlægaf den grimme nøgne dreng » man dec 10, 2007 11:07 pm

kære minister! der takkes varmt for dit forslag. jeg tror monstro, jeg vil ulejlige mig forbi dette firma, og lade dem give et lille overslag. jeg har selv brugt BulePeter i gørding tidligere, og han er SATANGALEME dygtig, så det halve kunne gøre det. men det vil være nemmere i sædding. og måske også nemmere at få en tid. men til alle skal lyde en opfordring til at benytte sig af ham peter. han er en ældre mand, der har tryllet hele livet, og han KAN det kram. men minister: det lyder godt! og held og lykke med ministerbilen!
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Tilbage til Andet