Island

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

Re: Har fundet priserne

Indlægaf ms58 » tors apr 06, 2006 7:44 pm

det kunne være kanon fedt at tage afsted en hel flok og udforske dette land... jeg er med på den tur...

med hensyn til trophy kunne man jo tage derop samtidig også få et lille løb ud af det samtidig... mege hygge :D 8) .

det er jo forår og de skal snart ud og luftes ....
ms58

Island - igen

Indlægaf Klavs » fre apr 21, 2006 12:56 pm

Jeg opfatter at der er mange som gerne vil med på en sådan tur, men der er ikke kommet noget konkret i stand endnu.
I mellemtiden har jeg set at Smyril Line nu sælger "Explorer" pakker på enten 2 eller 3 ugers varighed, hvor man følger en planlagt ruter gennem højlandet og hvor der så er booket hoteller hvor man sover - Dvs. en arrangeret off-road tur i "trygge" rammer for os der ikke har været på Island før.
Disse ture bliver dog kun arrangeret til og med udgang af august, og kombineret med at der er hotel/rute med, er det selvfølgeligt dyrere end bare at tage op på egen hånd og så sove i telt.
Så har jeg talt med Smyril Line, der oplyser at der meget snart er udsolgt på afgange og hoteller i Island i denne peride.
Så hvis dette er en løsning (og det kunne det godt være for mig da jeg VIL afsted men ikke er nået konkret frem til nogen som vil med endnu), så skal det altså bookes nu. Prisen inklusv færge og hoteller med morgenmad for 3 uger (4 dages rejse i alt, 2 dage på Færøerne og 2 uger på Islands højland (off road)) er kr. 17420 pr. person hvis man tager afsted 2 personer. Hvis jeg tager afsted alene er prisen kr. 22866. Se http://www.smyril-line.dk/default.aspx?id=1645.

Jeg havde tænke mig at bestille næste uge - Er der konkret nogen som vil med? Det tilrådes nemlig KRAFTIGT, at når man kører i højlandet, at man er mindst 2 biler. Men uanset hvad tager jeg formentligt afsted :-).
Klavs

Hov - mangler lige email

Indlægaf Klavs » fre apr 21, 2006 12:59 pm

Hvis der er nogen som er interesseret, så kontakt mig på kfj@thrane.com eller 25414112.

Lige en link til: http://www.icetourist.is/default.asp?cat_id=96
Klavs

Foregående

Tilbage til Andet