Det var satans!!

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

Det var satans!!

Indlægaf Thomas » man jan 09, 2006 9:16 pm

Ak ja, de søde juledage var ved at tage en uheldig drejning, da der pludselig dukkede en rudefætter op fra CRM. Straks begyndte jeg at hyle op om at nu havde de sgu nok fundet på en ny afgift, så vi atter engang kunne spæde til den store tomme statskasse :evil: . Alt imens havde min nok så rolige frue åbnet den truende kuvert og spurtge nu til hvor styrestangen sad? - Hva-ba!...
Det viser sig så at toyota havde sendt en indkaldelse ud via CRM (lidt lusket), og gerne lige ville ha' lov til at tjekke og evt. skifte styrestangen uden beregning på min TOLV ÅR GAMLE HILUX. Det er sgu stort!!! Som sagt så gjort - fars gryde var på værft i dag, og står nu ude på gårdspladsen nysporet og med ny styrestang uden beregning. Se det er sgu service :D :D

8) En tilfreds toyota-ejer 8)

Thomas

Problemet er nok bare at næste gang der kommer en rudefyr fra CRM, ja så tror jeg bare at jeg skal have lavet bil gratis igen. Men så er det sikkert en ny afgift for at køre i en rød bil, eller fordi der er et syvtal på nummerpladen - og så har vi hylerriet igen. :shock: :shock:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf schh » tirs jan 10, 2006 7:03 pm

:lol: samme her :shock: og så :wink:
schh

Geografisk sted: Holbæk, Defender 130

Indlægaf Jan Veggebro » tirs jan 10, 2006 9:00 pm

Hej med Jer.

Jeg har hørt om en anden Hilux ejer som har fået sin bil kaldt ind, hans bil er fra 90. men jeg har ikke hørt noget om min egen Hilux der er fra 95, er der nogle der ved om det kun gælder bestemte årgange?

Og Thomas Det der med afgift på røde biler med 7tal på nummerplade, det er så vit jeg ved allerede vedtaget ved lov :lol: men rolig nu, det har kun virkning hvis man køre i en stor MAN med et ortenligt svin af en kran :twisted: :twisted: :twisted: :wink:
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Thomas » ons jan 11, 2006 10:42 pm

Ja det skulle ikke undre mig Jan :? for det går sgu altid ud over mig, men hvis det kommer så bli'r det MAN'en der bliver skrottet.
Mht. hiluxerne skriver toyota at de er kaldt ind via stelnummeret, og sådan et har din garanteret ikke :D :D, så du må selv betale :shock:

Thomas
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf Jan Veggebro » ons jan 11, 2006 10:57 pm

Stelnummer :?: :?: :?:

Nej jeg kan ikke se noget, der er et firkantet hul i højre foreste vange kan det måske ha´ sat der :?: :roll:
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

Tilbage til Andet