En strandtur til Løkken idag.

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

En strandtur til Løkken idag.

Indlægaf vx100 » fre jan 06, 2006 12:20 am

Vi ville lige se hvordan stranden var i det pragtfulde sneklædte vejr i dag, men der var for meget trafik og for lidt sne, så der var også plads til alle civilisterne, vi fandt dog lidt at køre i for de platfodede toyotaer, og et mindre "uheld" havde vi da heldigvis også.

se en stump film her : http://www.vx100.dk/4wdLokken.wmv

Billede

Billede
vx100

Geografisk sted: Nordjylland

hej med jer

Indlægaf Christian » fre jan 06, 2006 9:41 am

i er da vist nogle rigtige daredevils er i ikke? hehe 8)
Christian

Re: hej med jer

Indlægaf vx100 » fre jan 06, 2006 1:01 pm

Christian skrev:i er da vist nogle rigtige daredevils er i ikke? hehe 8)

Hey Christian.

Jo det var simpelthen så uhyggeligt på et tidspunkt!!!

Nej, vi kørte bare en hyggetur i vores gadebiler, de skal jo bruges igen og helst i hel stand, det er klart at vi ikke kører på samme måde som når man har en ombygget bil kun til race.

Jeg synes bare at der nogle gange mangler nogle billeder og andet fra folks ture, og her kan det jo både være fra race, ekspeditioner og "søndagsture". Det kunne da være rart at se og høre lidt mere fra os der kun har gadebiler, men som også gerne vil køre lidt i perlegruset en gang imellem.

Det skal også lige siges at udfordringerne på stranden er jo rimeligt begrænset, og vores største forhindring var at pølsevognen i Løkken var lukket!

Men mens at du går ud og skruer i din racer, Christian! Vil jeg køre en tur ud at spise med min familie. :wink:

Så får jeg nok også tid til at lægge nogle billeder og video ud en anden gang, da en tur i vaskehallen nok er hvad der skal til efter en tur i den danske natur.

Hilsen

Jan

PS. Jeg ved godt at det lyder lidt borgeligt og kedeligt, men det er vel ikke nødvendigt at man kun har 4wd i hovedet for at synes at det er sjovt og spændende.
vx100

vx100

Indlægaf Hobbz » lør jan 07, 2006 1:06 am

Hvor stor er din campingvogn ?
Hobbz

Plads til alle

Indlægaf Finn Nørlem » lør jan 07, 2006 11:14 am

Kan vi ikke blive enig om at der skal være plads til alle her på forumet
Det er nemt at side anonym bag sin PCskærm og gøre grin med andre.

jeg syntes det er et meget flot indlæg Jan VX100 har lavet, der er en fortælling, der er foto og film klip
det er da noget der giver liv på vor forum

godt gået Jan, det er godt du lige tager ud og bryder isen
du må lige fortælle mig, hvordan du ligger billeder ind i indlæg
jeg vidste ikke og tror vi er mange der gerne vil vide hvordan du gør
Lad os håbe isen er væk og pølsevognen åben når vi andre kommer på stranden 4-5 Marts

MVH: Finn Nørlem Jensen
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Tommy » lør jan 07, 2006 7:18 pm

Enig med Finn... viktig at mange bruker forumet aktivt... og jeg synes det er veldig moromt med slike historier og ikke minst bilder...

God tur..
Tommy Olsen
Pirate4x4.dk
Tommy

Geografisk sted: Norge

Løkken tur

Indlægaf suzuki410 » man jan 16, 2006 8:47 pm

Det er sånn her det skal se ut på Løkkenstranda.
Sol sommer blå himmel og livet er hærlig.
Kan det bli bedre.
En liten Tuborg til alle da. Untatt sjåføren da.
Det var tider det.

Hilsen Gard Hansen

URL=http://imageshack.us]Billede[/URL]
suzuki410

Geografisk sted: Elverum Norge

nærtagende

Indlægaf Christian » ons jan 18, 2006 8:33 am

Det var egentlig ment som en lille spøg, og var ikke et oplæg til en større debat om hvem der skal være på dette forum. Kan man nu heller ikke tage lidt pis på hinanden i denne klub længere? :shock:
Christian

ps

Indlægaf Christian » ons jan 18, 2006 8:49 am

jeg har ikke en uindregistreret racer, hvis det er det du så fint hentyder til. Aner jeg en lille tendens til lidt snobberi VX. Så jeg tror lige jeg kører en tur med min familie!! Men jo der skal være plads til alle her, det er noget af det der før har været rigtig godt ved toyotaklubben. Det må bare også indebære at der er plads til en lille frisk bemærkning.
Christian

Indlægaf Jan Veggebro » ons jan 18, 2006 11:02 pm

Det kan du godt have ret i Christian...
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Tommy » tors jan 19, 2006 7:54 am

jeg skal ihvertfall ikke balnde meg inn i det.... :roll: :roll:

men den lille ironiske snært kan ofte være vanskelig å få med seg i et innlegg....
Tommy Olsen
Pirate4x4.dk
Tommy

Geografisk sted: Norge

Afslutningen!!!!

Indlægaf vx100 » fre jan 20, 2006 1:02 am

Kære Christian (og Jan)

Det kræver åbentbart også at jeg forklarer mig!!!

Når jeg skriver at jeg vil tage ud at spise med min familie, skulle det forståes således at jeg har noget jeg prioterer højere end det at lege med min bil, da det at køre 4wd ikke er det jeg lever og ånder for, men selvfølgelig noget jeg også nyder.

Jeg bruger min bil som en del at mit arbejde og er derfor afhængig af at få den med hjem i ét stykke, men jeg vil stadig også gerne bruge den til det den er beregnet, nemlig offroad, dog uden at det bliver ekstremt, da jeg ikke har tid og lyst til at skrue bil hver gang man har været ude at køre, her kom forklaringen på det med at jeg hellere vil være samme med min familie end at skrue bil, samt at jeg ved at nogle entusiaster hellere vil skrue bil (racer eller ej) end noget som helst andet.

Jeg nævner også at jeg synes at der måske mangler noget for os medlemmer med de helt almindelige gadebiler (ikke dem der kun har en nummerplade for at kunne deltage i gadebilsklassen), og det er jeg jo blevet bekræfter i at formanden i det seneste klubblad.

Yderligere mener jeg at vi kunne bruge dette forum til mere en vi gør idag, ved f.eks. at lægge billeder ind og skrive nogle historier, men det er jo ikke motiverende hvis den eneste kritik er at blive hånet for at man ikke kører til grænsen eller over den. Du skriver at det var sarkastisk ment og respekt for det, jeg, og åbentbart flere, opfattede det så forkert, det skal jeg beklage, men at påklistre mig etiketten snob, falder mig for brystet og det er nok noget at det sidste folk der kender mig ville sige om mig, så den sætning er du nok nødt til at "æde" igen.

Jeg havde nok også respekteret dit andet indlæg lidt mere hvis du havde valge en anden overskrift, og udeladt det tredje indlæg. Og jo, jeg mener der skal være plads til ironi og sarkasme i dette forum, men ikke latterlige indlæg som det fra Hobbz

Jeg synes at denne diskusion har udviklet sig i en uheldig retning, og håber at vi kan afslutte den, da det absolut ikke var hensigten da jeg lagde et par billeder ind på siden og en stump film, så derfor lad os fortsætte vores fælles hobby på et venskabligt niveau.

Med venlig hilsen

Jan
vx100

Indlægaf Jan Veggebro » lør jan 21, 2006 12:18 am

Hej VX100 (Jan)

Jeg mener bestemt heller ikke det forbeholdt de værste mudder-bøller at skrive om deres extreme oplevelser på nogle skærnter der er lidt over 100%, og jeg syntes også det var et godt indlæg du havde lavet.

Men jeg syntes også der skal være plads til en "frisk bemærkning", og hvis det ikke var ment som ren pjank, det der blev svaret på dit indlæg vil jeg godt holde med Finn i at det er for dårligt, men jeg tvivler på at det var i ond mening. :)
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Hobbz » lør jan 21, 2006 12:42 am

Hej VX100

Der fik jeg lige en lussing, men den var jeg sgu nok selv uden om :D.
Jeg må jo nok krybbe til korset og sige at den nok lige var stram nok den bemærkning.
Beklager ...
Hobbz

Indlægaf vx100 » ons jan 25, 2006 10:52 pm

Godt ord igen Hobbz, vi ses på stranden den 4. marts.

/Jan
vx100

Tilbage til Andet